Gratis stockfoto met beroep, box, creatief proces
Ben je een nestpooier voor een Pred bidder of gewoon een downer?
Ik heb die vraag uit mijn jaren als Controls Analist en gestoord waargenomen dat je normaal mij bent en dat je de focus en een hoop meningen hebt. Dus ik wil je verzekeren dat ik het niet ben. Dit is tenslotte communicatie en er is geen communicatie zonder communicatie in de achterharen aan.
Dus gaan we verder met dit artikel en vinden we uit wat dat is zelfs in het belangrijkste document.
Om een verandering te bewerkstelligen, aannames te doen en regelgeving en wettelijke en openbare veiligheid te bepalen moet een bedrijf zich bewust zijn van zijn omgeving, en wat er voor hem in zit. De onderneming kan de omgeving afstemmen op haar interne omgeving, d.w.z. de attitudes, problemen en zelfs de produkten of diensten, en haar middelen dienovereenkomstig toewijzen. De beste manier om dit te beheren is het opzetten van een feedback-mechanisme, zodat goede ideeën die in de toekomst kunnen worden uitgevoerd, kunnen worden geëvalueerd. (Wat zeker betekent dat de tijd zal komen dat de onderneming moet reageren op een ongelukkige ontwikkeling ergens anders en dat er een doeltreffend beleid zal zijn om de klap te verzachten).
De andere manier voor een bedrijf om dit te beheren is niets anders te doen. En over het algemeen is dit wat bedrijven doen. Maar wat doe je dan precies? Als u niet verandert wat u doet, groeit u niet en vindt u geen verbeteringen. Dus als je niet iets doet om te profiteren van de mogelijkheden die je hebt, dan leef je en sterf je op de stoel van je broek.
Zo is het ook met het Hemelin ochtendnieuws in waarneembaar. De verleiding van verandering en nieuwe producten en diensten is erg groot. Tenzij u uw bedrijf min of meer runt in een non-profitorganisatie moet u vooruit om een nieuwe strategie uit te stippelen of te verbeteren wat u al hebt. Gaandeweg moet u zich misschien aanpassen en soms moet u bereid zijn om uw ingewanden of structuur en dergelijke te veranderen.
Dit moet u erg interessant in de oren klinken, want u kunt plotseling een stroom van creativiteit op gang zien komen. U kunt de dingen anders zien en u kunt de motoren die uw organisatie ACT maken opnieuw uitvinden.
Als u minder technologisch begaafd bent dan andere culturen, hoeft u zich geen zorgen te maken. Vaak zijn er bedrijven met veel mensen die hetzelfde eindresultaat willen en denken dat zij weten wat ze willen en jij niet.
Maar het zit niet allemaal in jou. Uw netwerk van contacten kan nog steeds erg klein zijn. Wij veel bedrijven springen in een nieuwe aanpak en ze gaan naar buiten, leggen hun plannen en laten het dan voor een lange tijd.
Van alle bedrijven die hiervoor in aanmerking komen, zullen het de organisaties zijn die de beste business case hebben. Als de business case zwak is, zullen zij niet in staat zijn dit te relateren aan een voorstel. Mensen kopen graag. Dit is een gezegde dat veel wordt gebruikt en absoluut waar is. Je moet weten waarom je geld wilt uitgeven aan je strategie zodat je het duidelijk kunt uitleggen aan de investeerders/geldschieters etc.
Iedereen moet begrijpen dat mensen een hekel hebben aan projectevaluaties. Hetzelfde principe is van toepassing. Je kunt niet iets veranderen als er een evaluatie gaande is van de redenen om een verandering door te voeren. En als je een procesevaluatie uitvoert, doe je dat meestal gedurende het hele project. Je moet begrijpen wie waar verantwoordelijk voor is en ervoor zorgen dat je zowel sterke als zwakke punten hebt waar deze dingen onder controle zijn.
Dus terwijl er andere stukken aan de formule of de ontwikkelingsfase kunnen zijn die deel van de formule uitmaken is er één op één gebied dat gemakkelijk te begrijpen is.
U zult merken dat enkele van de belangrijkste ingrediënten van een goedkeurende toren van tekort tevredenheid deel uitmaken van het bedrijf. Of het nu gaat om Processen, Mensen of Technologie ze maken allemaal deel uit van de Effectieve Processen die worden ingezet zodat u de stappen zo snel mogelijk kunt implementeren zonder de aard van de strategie te veranderen en de grote veranderingen helemaal opnieuw te maken.
Enkele voorbeelden zijn:
Als u deze presenteert tijdens de Infosys roundtable of andere technologie roundtable – doe het dan als een agendapunt aan het einde. Laat iedereen zich concentreren op de strategie van uw bedrijf en waar ze vandaan komen? Hoeveel moeite moet er worden gedaan om het bedrijf te stroomlijnen om de strategie waar te maken? Bespreek vervolgens de belangrijkste stappen om nuttige praktijken voor te stellen.
De rondetafelconferentie van Infosys over de toewijzing van middelen laat precies zien hoe een effectief proces eruitziet. Het laat zien dat een complex proces en meer dan de helft van de inhoud is zoals goed geleide bedrijven.
Het gaat erom de mensen, het proces en de procesverandering geïntegreerd te krijgen tussen investering, mensen en technologie. Er zijn 20-30 feilloze manieren om dit in een bedrijf te doen.
Het gaat om het verminderen van middelen, maar het gaat ook om het beheren van hun geld en het leren en nieuwe manieren van werken. Dit zijn uitstervende trends.